fhurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tek kişi değilim o yuzden sıkıntım yok. Zamanımda var Allah'a şükür. Tek sıkıntım en iyiyi bulmak bi tek o zamanımı alacaktır.
inşallah dediklerini başarırsın da hayrını görürsün.
ben olsam bu domainlere çalışmazdım.