Konu
Karakter Hatası ?
04-07-2010, 16:04:13
#3
kasparov108
hRx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Temanın main.tpl sini aç en üst satırda karakter kodlaması vardır.Orda windows-1254 olarak değiştir.
zaten öyle.
Bir de sadece bir sitede değil DLE olan hepsinde bu oldu