hRx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temanın main.tpl sini aç en üst satırda karakter kodlaması vardır.Orda windows-1254 olarak değiştir.
zaten öyle.
Bir de sadece bir sitede değil DLE olan hepsinde bu oldu