turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca konunun yeri yanlış.
domain genel'e taşınması gerekiyor.
evet o kısım için özür dilerim. Yani bu demek oluyor ki domaini kazanmışım öyle mi ?