demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatı nedir? Arabanın altı yere yakın mı ? Arabayı satıp altı yüksek bi araba almayı düşünüyorum.Benzin mi dizel mi ? Resim varsa pm atarsan sevinirim.
18.000 TL
Fazla altı alçak değil. Dizel türü.