Arkadaşlar facede dolaşırken 5kişinin Atatürkümüz hakkında agza alınmaycak laflar söylediniz gördüm ve ekran görüntüsü aldım gereken şikayeti nasıl yaparım isimleri ve profil linklerini aldım gerekeni yapmam lazım eğer isteyenler varsa özelden insan diye gezen gereksizlerin ismini ve face url sini ve o hakaret fotoğrafını atarım ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun sinirden patlayacam siz kimsinizde benim paşama ATATÜRKÜ'me hakaret ediyorsunuz hayvanlar ! ağzımdan dahada kötü laflar çıkmasın susuyorum burda paylaşırımda resim urlleri ama yasak olur diye korkuyorum özelden isteyen olursa atarım gerekeni nasıl yaparım bi insan bu kadarmı alçalır