Palavratizim nedir bilmiyorum ama internetinde bi ahlak etiği var.. Çok aşırı saydam olsada var yani.. Copy Paste ile başladığınız ve bunu legal gösterdiğiniz bi yapılanma ne derece gerçekçi bu insanların gözünün önünde..
Slogana gelince slogan bi kurumun tanımıdır.. Siz benim kullandığım sloganı kullanarak bunu hiçe sayıyorsunuz.. Hiç büyük bir firmanın bir diğeriyle aynı sloganı kullandığını gördünüz mü? Neden acaba? Niye hiç esinlenmemişler..
Ufkunuz açık olsun taklitler asıllarını yüceltirler.. Bunu aşikar yapmayın... Etiğiniz olsun..