arkadaşlar ihs'de böyle bir şey yaşamamıştım. İstediğim zaman ns'lerimi güncelleyebiliyorum. fakat sadecehosting taranmış kimlik istedi (hadi bu olur, mesele değil), ama en kızdığım mesele de domain yönetim panelinde sadece 2 seçeneğin olması park et ve yenile. yani ns gime seçeneği yok..

diğer bir kızdığım nokta da şu: eğer bir ticket'ta 3 cümlede 3-4 istek veya sorun bildirirseniz sadece ilk soruya cevap veriliyor. yani o ikinci cümledeki soru güme gidiyor. yani isteklerinizi tek tek yazmalısınız.

ben mi yanlış biliyorum. Yoksa onlar mı haklılar? niyetim kurumları karalamak değil. kimsenin ekmeğine mani olmak da istemem. Ama uygulama farklılıkları nereden kaynaklanıyor?