Ne yalan söyleyim eğer yorumu kötüyse eksi oy verecektim. Fakat gerçekten beğendim ve içimden gelerek tıkladım.

edit : direk şuna tıklayın demeniz yarışmadan elenmesine neden olabilir. Türkiye'nin en büyük forumlarından biriyiz okuma ihtimalleri yüksek. Ben beğendim sizde beğenirseniz tıklayın vs. dersen daha iyi olur arkadaşın için