Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umut sana benziyo bu dombili

güneş gözlüğüyle makina kullananı ilk defa görüyorum
ahah


o gözlük 3D..3 boyutlu yapıyor ekranı