yürütemiyorsanız siteyi domaini verin demedik.
bir bedel biçin sitenize borcunuzuda düşelim siteyi komple satın alalım siz işletmeye devam edin dedik ama yanaşmadılar.

hala borçları beklemektedir ödemediler
ve yedeklerini de silmedik yarın bir gün ödeme yapmak isterlerse yedekleri ziyan olmasın diye düşünüyorum.

eğer amacım para kazanmak olsa o site üzerinden o sitenin yedeğini isteyen onlarca kişi oldu satardık yedeklerini ama biz dürüst davrandıkca adamlara yardım etmeye çalıştıkca suçlu olduk hadi bakalım

bir adam sınavlara 6 ay mı çalışır o telefon belki 50 defa arandı hiç mi görmedi arandığını hiç mi şarj olmadı o telefon ekranda görmedi bizim aradıgımızı

eğer bize ulaşsa durumlarım müsait değil dese idare ederdik ama 3 ay ses gelmedi hiç dikkata alınmadık.
beni tanıyan yardım konusunda ve bonkörlük konusunda iyi bilir.
burda aylarca hatta 1-2 yıl ödeme yapmadan hizmet alanlar oldu benden
adam gibi adamlardı çünkü onlar durumlarını anlatıyorlardı bizde gençtir öğrencidir v.s harçlık etsin diye ilişmiyorduk kolluyorduk.

ama profesyonel hizmet isteyipte ödeme yapmayınca neden kapatıldık biz bilmem ne destek sitesiyiz demek ilginç o kadar site admini 5 lira verse aylıgını öderdi