Bencede kaldırılmalı eskiden böyle düşünmüyordum tam aksini savunuyordum fakat artık birşeyleri görebiliyoruz.
Paşa çocukları çürük raporlarıyla eğlenirken halkın insanları doğuda şehit oluyor.Zaten diskolarda paşaların köleliğini yapan askerlerimize hiç birşey demiyorum. Demokrasi bu mu kardşeşim ? Birisi orada dağın başında karakolda ölümü bekleyecek.Diğeri ise paşaların ve eşlerinin keyiflerini yerine getirmek için onlara hizmet edecek.
Bu ülkenin ordusu milletine düşman. Tsk kesinlikle tasviye edilmelidir. Ergenekonla ilişkisi bulunan paşalar hepsi içeri tıkılmalıdır. Prof. orduya geçilmelidir. Eğer birisi asker olacaksa ömür boyu o işini yapmalı. Maaşınıda almalıdır. 3 ay ne işe yarıyor ? Batıda yapanlar yatıyor doğuda yapanlar ne yapsın ?