Sadece bu konu için demiyorum genel olarak kısa dönem askerliğin kalkması taraftarıyım hem normal askerlerin pisikolojosini etkiliyor hemde kısa dönem askerlik yapanlar uzun dönem yapanlar ile aynı cephede çatışmalarıdır. kısa dönem askerlik kalktığı zaman bu üst düzey insanların çocuklarıda dağa çıkıp çatışırlar o zaman bu habere göre teşvikiye camiinden şehit çıkar.
Arkadaşım bence konu çok saçma,siyasete girme derim, ne yani zengin çocukları şehit olsa mutlumu olacaksınız