Türkiye'de birçok yerde olduğu gibi, askeriyede de torpil döndüğünü biliyorum. fakat bu zengin meselesinin de saçmalık olduğunu düşünüyorum.
1 milyon asker varsa, diyelim bunların 10 bin adedi zengin çocuğu. zengin adamda oğlunu yurtdışında okutur. yarısı da dövizli askerlik yapsa. e zaten kalan orandan şehit olması düşük ihtimal. saçma olabilir fakat ben böyle düşünüyorum.