Konu
10 tık, 0,15$ :) Gülermisin, ağlarmısın?
01-07-2010, 01:04:58
#5
MrtbtL
EmreUnan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geçersiz tıklamadır
Gereksiz tıklama dediğin aynı ipten 3-4 tık mı oluyor?
Acaba bi sapık mı dadandı