Konu
Sizce adaletmi bu...
30-06-2010, 17:46:26
#8
NetHunterz
ultimax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
adtech harici bir firma demişsin ben adhood kullanıyorum 11 tl oldu 3 günde 50 tl olunca çekiyorsun istersen sana benim hesabı verebilirim sende bana adsense hesabı verirsin ister dolu ister boş fark etmez
adhood kimin parasını vermiş?