kayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşla 400 post Karşılığı Anlaşıldı ve işi en güzel şekilde teslim etti.. İşinin Hakkını Veriyor. postçu arayan arkadaşlara tavsiye ederim.

Teşekkürler.
Bende teşekkür ederim dostum. Sizi memnun edebildiysem sevindim