Çok afedersiniz ama bir tarafına batıyor heralde, o kedinin gözleri. Adi varlık bunlar, yazık. Diğer tarafta, karınca bile hesabını soracak, benim canımı neden aldın diye. Nasıl sual verecekler merak ediyorum.