demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- rep insanlar para vererek reklam veriyor sen insanlık ölmedi diyerek reklamlara tıklıyorsun.Yazık!
Para vererek reklam veriyor diyorsunda

-bedava dağıtılan yüzlerce adwords kuponlarını ben mi basıyorum ?
-evlere kadar gönderilen kuponları ben mi yolluyorum ?
-cep telefonlarına gelen xxx numarasına mesaj at kupon kazan saçmalıklarını benmi yapıyorum ?
-helali hoşundan parası biriktiği halde hesapları ben mi banlıyorum ?
-yada banlanan hesaplarda biriken paranın sen google tarafından geri ödendiğine şahit oldunmu hiç ?
-yurtdışındaki webmasterlara 1 e 5 verirken burada 1 e 0,005 vererek süründüren ben miyim ?

şimdi soruyorum sana kimi kime karşı koruyorsun !!!

son mesajımdır konuya gokhans'ın TÜRK olması benim ona yardım etmem için yeterlidir ...