ayın 15inde kesilmiyo mu hesap işlemi.. yani 1'inde değil 15inde hesabınızda biriken neyse o yatıyor bankaya diye biliyorum.
Ayın 15inde ödeme bilgileri netleşiyor ancak ay sonuna kadar 100 doların tamamlanması gerekiyor.
birşey yapmana gerek yok iki tıkla elimiz aşınmaz ben şuan işyerinden 2 tık atıyorum
eve gidincede 2 tık atarım insanlık ölmedi ya

güle güle harcaman dileğiyle ...
edit: siten açılmıyor ...
O tip şeylere hiç gerek yok tasvip etmiyoruzda. Zaten bana garanti lazım. O yüzden birinin sitesine ekleyip kalan bikaç doları tamamlayabiliriz.