birşey yapmana gerek yok iki tıkla elimiz aşınmaz ben şuan işyerinden 2 tık atıyorum
eve gidincede 2 tık atarım insanlık ölmedi ya

güle güle harcaman dileğiyle ...
edit: siten açılmıyor ...
- rep insanlar para vererek reklam veriyor sen insanlık ölmedi diyerek reklamlara tıklıyorsun.Yazık!