noktaxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birşey yapmana gerek yok iki tıkla elimiz aşınmaz ben şuan işyerinden 2 tık atıyorum

eve gidincede 2 tık atarım insanlık ölmedi ya güle güle harcaman dileğiyle ...

edit: siten açılmıyor ...
- rep insanlar para vererek reklam veriyor sen insanlık ölmedi diyerek reklamlara tıklıyorsun.Yazık!