GoogleShow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kontör TL Olsadı Devam Ederdim Nese Hayırlı Satışlar
Kontor transfer olarak kabul edemiyorum hattan.Faturalı hat kullandığım için transferde fazla para alıyorlar.