noanqel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sadece söylüyorum yanlış anlamayın ben böyle konu açınca - rep yağmuruna tutuluyorum inşallah sizede vermezler
bıktı millet bu konulardan onun için basıyor repi buradaki arkadaşların büyük bir kısmı adsenseden kazanç sağlıyor herkesin bu şekilde konu açtıgını düşünürseniz durum vahim.