Benimde deli etmişti zamanında. Temiz bir pc de tüm şifreleri değiştirip kendi makineme format atmıştım. Tek tek dosyaları kontrol edip satırları silmiştim yada yeni yedek varsa onları atmıştım. Daha sonrasında lisanslı Kaspersky Internet Security kullanmaya başladığımdan beri sıkıntı yok. Bir çok güvendiğimiz siteler bile bu virüsü yiyor sonra bizim ftp şifrelerini çalıyor ve bize bulaşıyor. Kesinlikle kaliteli bir antivirüs programı şart.