şimdi ben doğrumu anladım ?

ben oyunu internetten indiririyorum. CD-KEY istiyor sizden aldığım cdkeyi girince orjinal oyun sahibimi oluyorum

yaptığınız iş legal değil r10 da bu konular yasak