SinanTerzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kişi kimseye bayilik verilmedi diyor Diğer bir kişi tek bayi biziz diyor Peki bu arkadaş sunucuları nasıl satıyor ?

Sadece merak ettiğim için soruyorum açıkcası. Fiyatlar güzel düşünebilirim almayı ama böyle soru işaretleri bırakılmamalı kafalarda..

Bir firmanın satıcıları kimse belirlenmeli konularda net olarak belirtilmeli..

Saygılarımla
Merhabalar. HizmetEmlak Bplus Verimerkezinden hiçbir kar vs. amacı gütmeksizin r10 satış yapmasına izin verilmiştir. Teşekkürler.