Kardeşler şimdi asp konusunda yardımınıza ihtiyacım var bir çok yolu denedim bi türlü olmadı çok acill çözmem gerekiyor bu problemi

HHata Aynı Bu Şekilde....

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers hata '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Sürücüsü]Genel hata 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x2680 Thread 0x1ee0 DBC 0x28ff00c Jet' kayýt defteri anahtarý açýlamadý.

/ayarlar.asp, satır 3


O Satırda İse....

DB_BAGLANTISI.open = "DBQ=" & server.mappath(""""""""/""""""".mdb") & ";Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)};"

Aynen Bilgiler Doğru Yollar Doğru İzinleri De verdim Ama Bi türlü düzelmiyor admin paneli kısmı bu scriptin normal anasayfa aynı şekilde çalıştı fakat bir tek admin paneline erişemiyorum....


Çok Acil Yardım Edin Lütfen..... Herkesten Allah Razı Olsun Şimdiden.....

Saygılarımla
Musap BEHEŞTİ