Çok çok teşekkürler.
Bende şimdi nette araştırırken benzer bişey bulup uyguladım çözüldü sorun.
Bende yazayım da yaptığımı, işine yarayan olabilir:
1. mesajdaki mail fonksiyonumda;
$baslik = "$konu";
satırı yerine
$baslik = '=?UTF-8?B?' . base64_encode($konu) . '?=';
satırını yazdım.
Artık başlık da mesaj içeriği de sorunsuz gidiyor.
Tekrar teşekkürler..