Konu
anarschi Facebook Scripti ! (Coded by İnforesim)+(Facebook Videoları Sorunsuz Çalışır !)
28-06-2010, 15:45:58
#26
inforesim
OsmanaGGa1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güzel script..fakat neden subda çalşmıyor
.httacces ile ilgili problem, Deneyin belki sizde çalışır.