Konu
anarschi Facebook Scripti ! (Coded by İnforesim)+(Facebook Videoları Sorunsuz Çalışır !)
28-06-2010, 15:37:31
#24
Bloglava
inforesim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar, Paylaş butonları eksik miş ekledim dosyaya. Yeniden indirsin yapamayan. + Sub domainde çalışmaz.
güzel script..fakat neden subda çalşmıyor