Konu
Birisi açılımmı dedi :) :) açalım ozaman
28-06-2010, 02:13:22
#66
Alpero
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bi yobazlar bide bu pekokoşlar sevmiyor atatürkü. ikiside aynı kefede.
bi laf vardı. alemin derdi biz olmuşuz demekki zamanında.. bi nevi öyle. yazık