KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet ben banlamışım, tabi benim banlamamda büyük bir etken :P
Banlamasanız canı sıkılmayacak, bunları düşünemeyecek ve bunlar olmayacaktı. Bence bir hediye falan isteyin

Yada +trade falan isteyin