selam geçen 3 gün r10da banlıydım can sıkıntısından napsam napsam diye düşünürken kızı aradım plaja gidelim mi dedim gidelim dedi.neyse gittim 2 tane pizza aldım ıvır zıvır felan derken. plaja vardık.biraz yüzdükten sonra gel dedim sana bi süprizim var. gittik 3 saatliğine sandal kiraladık.bayağı bi açıldık.biraz sohbetten sonra romantik müzik eşliğinde yemek yerken çantadan o can alıcı şeyi çıkardım.çiçeği.sudan bulmuşum gibi yaparak aa ne buldum felan derken verdim. birden omuzuma atladı.nasıl sevindi görecektiniz.sandal devriliyodu dur dedim sakin ol ya

neyse yağmur başlamazmı yardıra yardıra.kız yanına allahtan şemsiye almış.açtık şemsiyeyi felan.2 hafta sonra türkiyeye geleceğim 3 ay tr de kalacağım ben sensiz 3 ay ne yapacam gitmeni istemiyorum.görseniz,nasıl sevindi süprize.
denemenizde yarar var