Tek başına nereye kadar gideceksinki ?
Zaten bunu yapan büyük grublar var,onlar bilmiyormu yapmayı ?
Sadece mesaj fazlalığı için lütfen yapmayın desteklemeyin şunları r10 üzerinde no-follow link gidiyor adamlara.
CW
Cyber-Warrior Gitsin İsrail İle Uğraşsın.Onlarda Çok Atatürk Hayranı Ya ? Black-Hacker Hatırlatırım.