-NeonWeb Adlı Arkadaşımız Hakkında Yasal İşlem Başlatılmıştır.
Merhaba,
NeonWeb Arkadaşımız, Bugün (27.06.2010 - 15:22) Terör Örgütü Başı Abdullah Öcalan
'ın Hapisten Çıkması İçin İmza Topyalan Siteyi Hacklediği İçin, ve Bu Tür Sitelere Göz Açtırmadığı için
Girdiği Sunucunun Sahibi Konya Emniyet müdürlüğüne Logları İletmiş ve Suç Duyurusunda Bulunulmuştur.
NeonWeb Arkadaşımız İle Görüştüm, "Sunucudaki Loglari Sildim Ancak Session İle Girdiğim için Bitek Giriş Logu Mevcut"
Açıklamasını Yaptı,
Bunun Yanında, Bu Tür Siteleri Şikayet Etmemize Rağmen Devlet Bu Sitelere Girişi Engellemedi,
Biz kendi Kararımızca Engelledik AÇıklamasını Yaptı.
Ayrıca Msn'de Görüşürken , Bizim Sitemiz Hacklense Bu Kadar Üstüne Düşülmez ! ama PKK sitesi Hacklendi ya
Açılım Varya 15 Dakika Sonra Suç Duyurusu Olur dedi.
bunun hakkında görüşleriniz Nelerdir ? Şuanda Serbest MSNde kendisi.
Konu hakkında fikir ve görüşleri olan arkadaşların desteklerini bekliyoruz