bilip bilmeden konuşmayın kardeşim ya.ayıp denen birşey var.ne kadar kıskanç insanlar var.konuşmayım diyorum ama insanı çileden çıkarıyorsunuz.çekemiyorsanız söyleyin.insanların emeğiyle oynamayın.

ben bu temayı ORJİNAL opencart temasını editleyerek gerçekleştirdim ve içerisine bir sürü eklenti kurdum.anlayanlar bilir.hiçkimsenin temasını almadım da editlemedim de.eka7a sende anlıyorsun bu işlerden.

lütfen birisi şu okyanusmaster arkadaşımıza anlatsın...