tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açılımla bu yazılanların ne alakası var biz yüzyıllardır yazıda geçen toplumlarla birlikte barış içinde yaşadık zaten bu durum bize has bir durum Osmanlı zamanında da açılımla mı oldu bunlar

eğer birisi çıkıp pervasızca utanmadan benim topraklarıma kastediyorsa yemişim açılımını
Açılım PKK için yapılmadı zaten. Orada ırkçılık ve faşitliğe karşı ezilen Kürk kardeşlerimiz için yapıldı.