Arayüzü Nasıl ? Yani Team Viewer Programıyla Diyelim başka Bi Pc ye Girdiniz O Şekildemi Oluyor? Deneme Şansım Varmı Hocam? Fakat Şuan Alamam? Sadece Meraktan