ne yaptıysam bir türlü şu saat sorununu düzeltemedim. Tüm denemeleri yaptım ama sistemde saat 4 saat ileri gözükmekte hala. Bu sorunu aşabilen birileri varmı acaba.? var ise nasıl yaptıklarını anlatabilirlerse hem benim hemde aynı sorunu yaşayan diğer arkadaşlar için faydalı olabilir belki.