AmoRaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
local-infile ellemedim daha önce my.cnf de bulunmuyor local-infile=0 şeklinde eklemem gerekiyormu
dediğim gibi eklesende eklemesende 0 dır. sadece aktif etmek istersen local-infile=1 olarak eklersin