Reklamları sayfanın içine normal yerleştirmek yerine kodları veri tabanına ekleseyip oradan okutsam reklamların gösteriminde bir sorun yaşanır mı acaba ? En azından ilgili reklamların görüntülenme olasılığında azalma falan olur mu veya başka bir sıkıntı ?