Konu
Birisi açılımmı dedi :) :) açalım ozaman
26-06-2010, 22:39:04
#30
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hepsi köpek soyu..uğraşmaya değmez şerefsizlerle