Mevsimler gibisin değişirsin, ya beni üşütürsün ya yakarsın. Kendimden hergün parça koparıyorum, ama sen bunu nerden bileceksin yavrum.

Yıllarımı paylaşan derince izler beni izler, onları bir görseydiler solardı denizler, ağlamaktan susuz kalırdı denizler, eskideki ahmaklıklarım geleceğimi temizler.

Biraz sago oldu ama ben yazmamda yazcak olsam kesin sago şarkısı olurdu