XeroX_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoş bir tasarım olmuş, bir kaç eksik var gibi ama iyi duruyor hayırlı satışlar dilerim.
NOT: YTL para birimi TL para birimi olarak değişti, değiştirseniz güzel olur
uyarın için teşekkürler alışkanlık haline geldiği için yine eskisi gibi yazmısım.