Savaşın kazananı olmaz. Bir diğer olay ABD'nin Irak'ta ne kadar zorlandığını herkes gördü. Ancak İran'da ikilik çıkarırsa (Fars - Azeri, Dinci - Anti-İslam vs) belki bir şeyler yapabilir. Yine de İran, Irak'a göre güçlü bir yönetime sahip ve Amerika'ya kolay kolay yem olmaz. Bir başka konu Türkiye kesinlikle tarafsız kalmalı diye düşünüyorum. Gönül ister ki müslüman kardeşlerimize yardımcı olalım ama kim ne dersin desin Türkiye'nin hala Amerika'ya ihtiyacı var.