abcksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçerik Bihtermi
Hayır hocam. Keşke olsaydı. Dizi resmen amacını aşmış diye ona bir blog açmadım. Bugün böyle hit getirceğini bilseydim açardım.