ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İran'a saldıran zararlı çıkar diye düşünüyorum. amerika bile olsa. İşgal olayına gelince mümkün olsa amerika çoktan saldırırdı.
` mumkun olsa simdiye kadar yapardi ` sozune katilmiyorum. Afganistan ve irak a daha once yetmiyormuyduda simdi simdi.. saldirinin alt yapisini hazirlayip kendilerine hak verilmesini sagliyorlar.. bkz : ikiz kuleler, bkz : Saddam kendiliginden Amerikaya kafa tutmustur.. Sanirim Saddamin bizzat Amerika icin calistigini bilmeyen yoktur..
simdide irana saldirmak icin nukleer konusunu gundeme getiriyorlar.. Ilk ATom bombasini kullanan serefsizler bunlar halen gelip kimse kullanmasin diyorlar..