/konudışı
"-rep" davasina anlam veremiyorum.. madem ki karşındakinin görüşü sana ters düşüyor sende kendi yorumunu dile getir. bunu yapamayacak kadar kapasitessizsen - repleri küfürleri esirgeme

/konudışı

Türkiye ortada kalacak gibime geliyor.Böyle birşey olursa bizim için fırsat olur bu sefer ağırlıgımızı koymalıyız