hocam insanlar bunu dile getirdiğinde -rep yağmuruna tutuluyor. Görüyorsunuz işde arapların birbirlerine bile hayrı yok , herşeyde çıkarcılık ararlar tıpkı filistinin zamanında Osmanlı devletine saldırması gibi.
Suudi Arabistan bir arap ülkesi , iranda öyle ama nedense hepsi birbirinin kökünü kazımaya çalışıyor. Filistine saldırıldığında sınırlarını kapatan ilk devlet mısır oldu. Yani birbirlerine hayrı yok , herşey çıkarlarına dayanır. İran meclis başkanıda geçenlerde yaptığı konuşmasında , irana karşı yaptırımlar konusunda Türkiye'nin hayır oyu kullanmasını eleştiriyordu. Nedeni ise Türkiye nin irandan daha fazla ön plana geldiğini , iranın arka planda kaldığını söylüyordu. Vede filistinde iran bayrakları değil Türkiye bayrakları dalgalanıyor. Türkiye'nin yaptıkları , iranın yaptıklarını ikinci planda bırakıyor gibisinden yorumlar yapıyordu. çekememezlik olduğu açık.
İşte bu yüzden diyorum araplar sadece çıkarlarını düşünür diye