Bence tam olarak olan bize olucak. Amerika bu konuda bizden destek isticek biz bu konuda maddi, askeri, onlara arkadaşın dediği gibi burayı üs olarak kullanmasına izin vermicez. Yavaş yavaş bence bizede hafiften kendilericne yaptırım kararı alabilirler gibime geliyor.

Ancak kesinlikle amerikaya yataklık yapmamamız düşüncesindeyim. Bence iran'ın yanında ne yer almalıyız ne de almamalıyız.. Oraya gitsen yine zararlı çıkacan öbür tarafa gitsen yine zararlı çıkacan.. Çok karışık valla allah yardımcımız olsun..