Nolacak olan gene bızım ülkeye olur büyük olasılık Amerika Arap ülkeleriniden birini daha işgal eder ve kendilerini " ülkeyi " üs olarak kullanır.Tabi bu benım dusuncem.Eğer Türkiye Amerika'nın ülkemizi üs olarak kulllanmasını isteyip ret ederse